5 Haziran 2010 Cumartesi

KİM İNSAN.......?

İnanç,kimsenin tekelinde değildir.Eşcinseller de inanabilir,inancını islami iman ile yorumlayabilir.

Bundan birkaç sene önce yaşadığım bir olay geldi aklıma,anlatmak istiyorum.
 Halamı ziyarete gittim birgün.Yedik,içtik,konuştuk anlattık vs..derken kapı çaldı.
Bu arada söyleyeyim halamın karşı dairesini üç travesti tuttuğu için apartmanda bir dönem kıyametler kopmuştu.Fakat nasıl olduysa bu üç travestinin çok sesli ve görünen aykırı bir davranışları olmadığı için tepkiler azalmış.

neyse..halam kapı çalındığı sırada bir işle meşgul olduğu için kapıyı ben açtım.

Üzerinde beş altı kase dolusu aşure tepsisiyle bir travestiyi görünce şok oldum.

Ve aynı anda bitişik daireninde kapısını çalmış olacakki yan tarafta oturan adam küfür etti kapattı kapıyı.

Ben daha birşey söylemeden bana:''kimse almadı bari siz alın bir tanesini'' dedi..Aldım tabi ''Allah kabul etsin'' diyerek..

bu olayı hiç unutmam.
ZENSEN(bir üye)
http://forum.ateizm2.org

Hiç yorum yok: