3 Ekim 2010 Pazar

AYET-EL KÜRSİ.....

benim bir arkadasim anlatmisti ben bir donem kabuslar goruyordum. kizin birisi musluman bir kiz londrada ogrenci kutuphanede ders calisiyormus biraz gec saate kalmis. uzun koridorda az isikliymis kiz yururken birisini gormus uzaktan golgesini Ayet Al Kursu okumaya baslamis adam yaklasmaya baslayinca. adam iyice yaklasinca birden bir bagirmaya baslamis adam kacarak kiz ne oldugunu anlamamis. yurduna gitmis ertesi gun polis gelmis kizin ifadesini almak icin. kizda sasirmis gitmis. kizi gorunce adam yine bagirmaya baslamis uzak tutun beden o canavarlarla geziyor.

polisler nerde demisler yaninda hepsi bakiyor kimse yok. siz kormusunuz kocaman kocaman devasa canavarlar var etrafinda demis.

adam ciddi ciddi soyluyor. bu adam bir cok kizi ciddi anlamda tacizeden ve arananmis kendisi kizi gorunce o gece karakola gidip kurtarin beni diyerek yalvarmis kizi soylemis. polislerde bulmus kizi ifadesini almak istemisler.

kiz ben muslumanim tek yaptigim ayet Alk kursi okumak oldu. simdi okudunmu demisler evet gelirken okudum. sasirdim tedirgin oldum Allah'a sigindim. polislerde sasirmis adamda geri ne yaptilar o adama bilemiyorum. belki halusilasyon goruyor diyerek sizofreni denmiste olabilir.
http://www.lahuti.com/forum/ingiltereyi-ayaga-kaldiran-video-ucharfli-124842-3.html

Hiç yorum yok: